måndag 29 december 2008

måndag

Hej hej.

Då var det måndag morgon då, och slut på något som har känts som en väldigt lång helg. På torsdag är det nyårsafton och då ska vi nog till Waiheke Island. Blir nog kul.

Idag har jag massor med olika småsaker jag ska göra. Borde organisera mig lite. Julhelgen är slut så jag har bestämt mig för att börja leta efter nåt jobb. Så det ska jag göra idag. Jag ska även tvätta om jag hinner, städa, försöka organisera mina grejer på nåt sätt (svårt när man inte har nån byrå eller så, kanske ska skaffa nån korg), jag ska även köpa en grej och sen posta några grejer. Dessutom måste jag handla för vi har ingen mat hemma. Sen vill jag baka också för igår köpte jag två kakformar (de där mini som jag visat i ett annat inlägg). Försöker hitta receptet på den där goda kladdkakan på Tasteline.com men sidan funkar ju inte.

Plus tusen andra grejer.

Men men.
En sak i taget. Om vi har tur får jag kanske en eller två saker gjorda idag. Om jag känner mig själv rätt.

Fridens liljor

1 kommentar:

FamStein sa...

Tack för Julkortet! Hoppas ni har det bra där nere i värmen idag har vi haft -10 grader hela förmiddagen sen blev det lite varmare så njut åt oss. Hälsa till L. OCh Gott Nytt År på er Kramar