söndag 21 december 2008

söndag

Hej.
Har inte hänt så mycket sen sist. Vi har dock numera en "julgran". Eller, ptja. En palmliknande sak som står inne i vardagsrummet. Vi bestämde att den fick agera julgran och nu har vi lagt alla julklappar där. Två till Leon. Massor till mig.
Som det ska vara, med andra ord.

Är sjukt nyfiken på vad Leon ska ge mig. SJUKT! Har sett paketet och det var jättefint. Ååååh det är så spännande. Och vad mina syskon och mamma och pappa har köpt... gud det här är så spännande!! Kan inte vänta mer. Vill ha julafton nu!

Igår var det lite molnigt och regnade en hel del. Så efter lite ärenden i stan kollade vi på film hela dan. Tre eller fyra filmer hann vi med innan jag somnade. Har varit så otroligt trött senaste dagarna. Och idag när jag vaknade värkte hela min kropp och nu får jag runt här i regnskogen och fryser. Har jeans, tröja och adidashoodie på mig, men fryser ändå. Och det är 20 grader och sol idag. Tror jag är sjuk. Skit.

Saknar min snufselufsa sååå mycket.

Inga kommentarer: