fredag 12 december 2008

kass dag men julklappar väger upp!!

Herregud, har en skitdålig dag idag, samtidigt som den är bra.
Somnade vid tolv igår, vaknade klockan fyra på natten och kunde inte somna om. Sista gången jag tittade på klockan var den 6.32 och jag tänkte att nej, nu ger jag upp om jag inte lyckas somna.

Jag somnade!

Men när klockan var 7.10 väckte Leon mig och drog med mig ut på vespan för att hämta ett paket på posten som vi trodde var min dator. Det var det inte! Det var ett helt BERG av julklappar från min älskade syster!!!!

Jag är alldeles blå av händerna från det där postpaketet. Klistret eller nåt. Galet va?
Nu vet jag inte hur jag ska lyckas hålla mig från att öppna dessa klappar innan julafton. Hon har till och med skrivit en lapp att jag får öppna dom när jag vill... och jag känner mig lite deppig och ledsen och låg idag. Ont i huvudet och så. Kanske att jag förtjänar att få öppna lite julklappar idag. Kanske...

Allting krånglar verkligen idag. T ex så försökte jag fylla på mitt vodafone kontantkort, men så cpar det loss och jag måste nu ringa kundservice och åååh jag orkar inte!!
Och idag är det en speciell dag men det verkar ha gått både mig och min sambo förbi för vi båda är bara tjuriga idag.
Nåväl. Klockan är bara ett. Dagen kan fortfarande bli en bra en. Ska gå och krama lite på sambon nu.

2 kommentarer:

Sweet-saga sa...

Hoppas att dagen blir bättre...Tänk positivt så kanske den blir kanon!!! Fira åtminstone lite grann!

Matilda sa...

tihi...så klapparna kom fram :-)!!! Var orolig ett tag att det skulle ta tid. Du kan ju ta ett varje dag sen om du känner för det! I don't care. Whatever makes you happy liksom.