fredag 19 december 2008

hej

Tjo.

De senaste nätterna har jag sovit skitdåligt. Känner mig helt förstörd. Det kanske syns. L är sjuk och sover oroligt så då blir det svårt för mig också. Mest ville jag bara visa min nya skjorta. Köpte den på Recycle Boutique för 6 dollar häromdagen. Tänkte att... 6 dollar. Det är okej! Det är inte ens trettio kronor. Den var nersatt från 30 dollar.
Annars då. Jo, vaknade vid åtta och besämde att vi skulle åka och bada. Sen gick solen i moln precis när vi skulle åka och det blev kallt. Jag tog av mig bikinin och nu säger Leon att men nu är det sol igen nu åker vi. Så då får jag väl ta på mig bikinin igen (så att solen kan gå i moln, igen).
Suck.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Hos dig tittar iallafall solen fram ibland. Njut av det.Du lovade ju att försöka hitta något att njuta av varje dag ! Gläd dig om inte annat åt att vi har mörkgrått väder. Varma kramar från moster

Anonym sa...

du ser sa lessen ut syster! God jul pa dig i alla fall! Saknar dig./Tildis