lördag 27 december 2008

juleklappar

Lovade ju att fota mina julklappar. Men. Efter att jag upptäckte det roliga med att fota mig själv i spegeln mitt i alltihopa så... tog batteriet slut. Självälskande bestraffar sig. Men men. Eftersom ni väl känner mig vid det här laget, och vet att jag är rätt lat och prokrastinerande, så kanske det dröjer innan jag orkar fota resten. Men en del har ni ju redan sett, t ex I love NY-tröjan jag fick av Tilda osv.

Jag fick i alla fall detta halssmycket av mamma och pappa. Det är en liten tändsticksask som det står "Tre stjärnor" på och "Jönköping". För er som inte vet hade tändstickorna sitt ursprung från min vackra hemstad Jönköping.



Den ökända plånboken från Comme des Garçons. Fin va? Den fick jag av Leon.



Kalle Anka-pocketar. (Jag vill aldrig bliva stur.)


En högtidlig bild på mig.

"Söt-mandis"

"konstig mandis"

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen.
Kollade precis tempen och jag har feber. :(
Vill bli frisk nuuuu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att älska sin egen spegelbild kan vara lurigt. Det visste man redan på grekernas tid...Narcissus fick problem med Echo... http://sv.wikipedia.org/wiki/Narkissos

:-)

Film Wishes sa...

Nice blog you got there.

If you like to watch Asian movies welcome to check out mine, updates daily!

If you like my blog looking forward for your return visit :))

http://filmasia.blogspot.com