måndag 1 december 2008

regnig måndag

Hej Dagboken.

Kunde inte sova nåt bra inatt, så satt och pratade med mamma i telefon till strax före tre. Somnade till slut och vaknade vid sex-sjutiden. Sen dess har jag gjort lite allt möjligt runtomkring "hemmet" som man kallar det. Tvättat och sånt ni vet.

Tänkte städa nu. Jag undrar om jag egentligen bara tvättar och städar så att jag ska slippa ringa jobbigt telefonsamtal till Air New Zealand. Det kan vara så. Det är väl bara att ta sig i kragen och göra't egentligen.

Saknar mamma och pappa idag. Det är det denna dagen kommer bli ihågkommen för antar jag. Det är det som genomsyrar dagen...

2 kommentarer:

Sweet-saga sa...

Åh, denna saknad! Den är ömsesidig min vän!

Anonym sa...

Ja du, man kanner sig valdigt langt bort ibland nar man bor har. Det skulle vara jattekul att traffa dig, jag jobbar en hel del fram till jul, men sen ar jag lite ledig sa kanske kan vi ta en fika framat borjan pa januari eller sa? Om du mailar mig pa whitelady7@hotmail.com sa ska jag maila tillbaks mitt telefonnummer.