lördag 27 december 2008

natten

Hej.

Nu ligger jag "hemma" i "min" säng igen på Federal street. Saknar ju de små djuren lite men det är skönt att vara hemma i stan efter en skön vecka ute i regnskogen.

Var rätt dålig igår, ont som fan i kroppen av min förkylning. Ont i huvudet också. Låg ute i trädgården och solade lite. Det går så fort här nere, kan bara ligga i solen en kvart eller tjugo minuter utan solskyddskräm. Så får väl skaffa det.

Igår åkte vi som sagt hem, kom hem runt femtiden. Satte på en film 19.55 och när klockan var 20.03 vände jag mig om till en sovande Leon och frågade om vi inte bara skulle sova istället. Klockan var ju ändå över åtta så då är det väl tillåtet att sova. En fredagkväll. Haha. Festliga vi är. Men jaf var så himla utmattad att jag somnade på en gång och vaknade inte förrän nu. Ska stoppa i mig lite värktabletter och sen somna om.

Idag, lördag, ska jag spendera dagen kring hemmet och försöka röja upp här hemma. Sen vill jag faktiskt utnyttja den helt galna rean de har här och hitta en elvisp på typ 90% rea. Får väl se hur det går. Leon ska laga middag åt sina föräldrar idag, blir väl lite som en försenad julmiddag. Får se om jag känner mig pigg nog att hänga med.

Det var den rapporten det.
Back to sleep.

Inga kommentarer: