tisdag 23 december 2008

kattmat

Vaknade vid elva och solen sken!
Men nu är den borta så jag tog på mig de närmaste byxor jag kunde hitta. Det blev Leons jeans. Dom är jättesköna. Mjuka och ingådda och så. Har inga mysbyxor ju :(
Borde skaffa det om jag nu ska vara sjuk så mycket.

Jag kan säga att jag ska springa i dom, för Leon kommer tycka det är "onödigt" för han är alltid så himla välklädd och tycker mysbyxor är fult. Hehe. Men det skiter väl jag i!

Känner mig helkonstig just nu. Antar att det är febern som spökar. Ska gå och mata grannkatterna nu. Fan vad äckligt det är med burkkattmat. Det luktar så köttigt. Varför kan de inte bara äta pellets som Mao gör? De går ju ute jämt så säkert får de i sig en och annan pippifågel också.
Men nej, burkmat ska di ha. Bara att lassa på skiten.

Vad tyckte ni om mitt länktips i det förra inlägget? Mamma gillade det i alla fall.

Ska väl gå nu då.

Inga kommentarer: