fredag 21 november 2008

beanbag

Tja.

Vaknade jättetidigt idag. Fem eller så. Kunde inte sova mer. Låg och glodde på L tills han vaknade halv sju. Sen kollade vi på ett skrivbord på internet som vi var iväg och köpte sen vid åtta. Fick precis in det i bilen. Så nu har han ett nytt skrivbord till den nya lägenheten. Passande.

Och jag har snart varit vaken i sju timmar redan. Känns som eftermiddag.
Försökte nämligen sova utan några sömnpiller. Gick ju inte så bra. Uppenbarligen.

Det är jättefint väder idag. Inte ett moln på himlen och säkert 20 grader i skuggan. Senare idag ska vi köpa en sackosäck och jag ska till en pärlaffär och se om jag ska ta upp en pysselhobby igen. Min terapeut Leon har bestämt att jag ska spendera en timme varje dag med att göra något kreativt.

Måla eller vad som helst. Så så får det bli.

Sackosäck! Så himla retro känsla på det, eller hur?

Inga kommentarer: