fredag 14 november 2008

ny lägenhet

Tjo!

Har fina nyheter. Lägenheten var superfin och väldigt stor och rymlig! Och i en fin gammal byggnad samt i ett superläge mitt i stan. Så vi bestämde oss för att vi ville ha den. Och vi fick den!! Har fortfarande inte riktigt fattat det, vi var livrädda för att nån annan skulle hunnit före. Men nu är alla papper påskrivna och den är vår. Halleluja! Vilken tur man ska ha ibland. Otroligt att ingen annan hade hunnit ta den innan oss. Men annonsen har bara legat ute sen igår så.
Här är en länk till annonsen om nån vill se lite bilder och så. Vi flyttar in i nästa eller nästnästa vecka. Det är ett sovrum och ett allrum/kök samt badrum. Längtar redan till att baka i det köket... med en ny spis. Wiiiiiiiiiiiiiie

Så nu är vi jätteglada idag, trots att jag är lite sur. Hade förberett mig (mentalt hehe) på jobbintervjun idag men nu blir det imorgon istället. Känns lite snopet. Men men. Är lite sur på dem, känns ruttet att behöva slicka deras röv på en jobbintervju imorgon. Vet inte ens om jag vill jobba där... men jag ska ge det en ärlig chans. Annars är det ju bara att söka nåt annat sen.

Jahapp.
Solen skiner idag och det är jättevarmt. Dör lite. Men det gör inget.

2 kommentarer:

FamStein sa...

Grattis till lägenheten!
Den var jättefin hoppas ni kommer trivas Massor av kramar

Anonym sa...

Jädrar! Den var fin. Såg nästan nyrenoverad ut. eller bara ny.