lördag 8 november 2008

lördag

Image and video hosting by TinyPic
Tack för era fina kommentarer. Blev alldeles ännu mer gråtmild när jag läste dem... ni är så kloka och snälla. Tack. Tacktacktack.

Det är en del som snurrar i min skalle, men efter en och en halv timmes telefonterapi med mamma känns saker och ting alltid bättre.

Idag är det lördag och solen skiner. Shortsen är på och jag hoppas jag får behålla dem på precis som igår. Vill inte gå omkring i jeans längre.

Idag ska vi kika på Parnell Festival of Roses, det blir nog fint det. Musik och poesi och sånt tydligen. Sen kanske vi tar en tur till stranden också, vem vet.

Vet att jag borde fota mer och visa mer foton och så. En blogg är nästan ingenting utan bilder.
Men jag orkar inte just nu. Det kommer nog tillbaka.

Inga kommentarer: