lördag 15 november 2008

Lördag

Vaknade upp och mådde jättedåligt idag. Tänkte att det kanske skulle hinna bli bättre till intervjun vid ett, men när det började närma sig var det fortfarande lika illa. Ville gå men L fick mig att tänka om. Och det var nog klokt. Har inte orkat göra nåt på hela dan. Sov i några timmar mitt på dagen. Olika biverkningar från medicinen jag börjat äta gör mig dålig. Tydligen brukar det gå över efter några veckor, undan för undan.

Nu när jag tänker efter. Det enda jag har orkat med idag är en eftermiddagspromenad vi tog i solen, ner till stranden i Herne Bay. Och en tre timmars BBC-dokumentär.

Och då gick jag upp tidigt, åtta eller nio, för jag kunde inte sova. Somnade nämligen klockan nio igår kväll, vaknade halvtvå på natten och var förvirrad för grannen spelade partymusik och jag trodde det var morgon. Men det var det ju inte. Kunde inte somna om nå värst efter det. Några timmar blev det där framåt morgonkvisten.

Nu är det lördag kväll och det är en underbart fin, solig sådan. Men eftersom jag inte känner mig särskilt taggad alls så ska vi nog bara ta det lugnt och se på nån Stephen King-skräckis. Just i skrivande stund dammsuger Leon. Festligt va.

Såhär ser vår fredagkväll ut, han sitter i andra rummet.

2 kommentarer:

Sweet-saga sa...

Hoppas att det snart vänder och att du mår bättre.

Kramar

Anonym sa...

ha-ha!