måndag 17 november 2008

måndag

Vaknade upp med Ace of Base - Happy Nation på högsta volym. Ett försök att sparka igång den här måndagen och veckan. Vet inte hur bra det gick, det återstår väl att se.

Idag är det en vecka kvar till vi flyttar. Ser fram emot det!

Idag ska jag nog söka lite jobb tror jag. Borde göra det. Speciellt eftersom jag inte kunde gå på intervjun i fredags. Tror att jag mår lite bättre idag faktiskt. Förhoppningsvis börjar det vända nu...
Måste komma ihåg att skriva ut mitt CV nästa gång L åker till kontoret. Kom ihåg kom ihåg.

Vet inte vad jag ska skriva mer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom igen Amanda! Ta till vara på din fantastiska tid i NZ. Nu menar jag inte att du ska göra saker varenda dag och hetsa runt landet som en skållad råtta. Men njut av att du är fri, lycklig, på andra sidan jorden med den du älskar. Du kan göra vad du vill. Och jag vet att du kan.
Så skutta ivöäg och sök lite jobb. Det kan bli fantastiskt! Pusskram