torsdag 13 november 2008

sådär

Men! Idag skiner inte solen ju. Vad tråkigt. Jag som verkligen kände ett solbehov när jag vaknade i morse. Inte okej att låta mig smaka på det goda, och sen bara ta det ifrån mig. Då hade jag hellre inte velat ha det alls, faktiskt.

Nä, skoja väl lite där.
Man får ju vara glad att man fick toppenväder i några dagar. Men ändå. Känner mig lite lurad.

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Så tråkigt väder ju så man känner inte direkt för att vara ute. Ikväll ska vi säkert göra något, Leon brukar alltid säga framåt eftermiddagen "ikväll ska vi gå på..." eller liknande. Och jag säger bara jahapp. Så mycket liv har jag här!

Och förresten, nej vi fick inte lägenheten. Så himla orättvist är livet ibland alltså. Det var visning mellan sex och sju, vi kom dit tio över sex och då satt redan en snubbe och skrev på papper. Vafasen, då blir man ju lite sur. Fick inte ens en chans.

Jaja. Letandet går vidare.

Nu har jag precis duschat och sitter fortfarande i morgonrocken för jag vet inte vad jag ska klä på mig idag. Känner inte för att klä på mig över huvud taget. Har bara fula kläder. Vill slänga ut alltehoppa. Men man får ju sansa sig, lågkonjunktur som vi har.

En fin låt.

Inga kommentarer: