tisdag 4 november 2008

val



Innan idag var jag ute och sprang, och fick med mig Leon!!! Wow! Det gick riktigt bra, det.

Nu sitter jag här och frigjord som han är öppnade Leon en vinare, så det är väl bara att hänga på. Vi har inga vinglas dock. Känns lite sydeuropasemesteralkis-varning på det hela, men men. Han har fått nån kolesterolnoja så nu kan han inte dricka öl längre. Då får det bli vin.

Så nu sitter jag här denna tisdagkväll och smuttar på vin (oj så vuxet då) och skriver lite. Känns mycket bra. Snart är det Amerikaval! Spännande. Tänk om Obama INTE vinner liksom! Det skulle vara rätt mindblowing.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är dyrt som saaaaaaaaatan att resa till NZ insåg jag. Trodde faktiskt inte att det skulle vara så dyrt.
Vad betalade du för dina biljetter fram och tillbaka?
Nu ska jag äta middag och banna världen för dess pengabesatthet.
Pusskram