lördag 8 november 2008

musik

Jag uppskattar svensk musik så mycket mer nu. Sitter och lyssnar på Lasse Winnerbäck, Kent, och ja... sån skit. Sånt som jag kände avsky mot innan. Gud vad jag avskydde Winnerbäck. Gnällpelle. Och Kent är ju så överskattade.

Men det finns vissa undantag!

Typ den låten Lasse gjorde med Miss Li, den är ju så himla fin.
Och Socker. Den är en jättebra Kentlåt.

Igår kväll pratade vi jättelänge om mina...problem jag har. Lipade jättemycket. Det är därför jag hatar att prata om det, för jag börjar bara gråta helt okontrollerat så jag inte ens KAN prata. Men han hjälpte mig reda ut en del saker i mitt hjärntrassel. Sånt som kan redas ut i alla fall. Och kramar hjälper alltid.

Idag har det inte hänt så mycket än, vaknade för en liten stund sen, sitter i morgonrock i sängen under täcket och funderar på vad jag har att klaga på idag. Har ont i halsen som in i helvete. Men jag fattar inte riktigt exakt var. Så jag vet inte ens om det är sjukdom eller om jag bara sovit konstigt, för det gör ont bak i nacken också. Nåväl. Lever gör jag.

Om en stund ska vi äta lunch med Leons mamma. Jag behöver inte äta nånting:)

Inga kommentarer: