torsdag 20 november 2008

torsdag

Hej vänner!

Idag har det la inte hänt så mycket. Sov väldigt gott. Vaknade i rimlig tid och så åkte vi ut och gjorde lite ärenden. Var på en asiatisk supermarket ute i Mount Eden tror jag det var, eller var det Mount Albert....minns inte. Skitsamma. Köpte kinesiskt bröd som var jättegott! Eller, ja. Gott i alla fall. Inte godaste brödet jag ätit men nog så gott! Friterat bröd är ju lite speciellt.

Nåväl...
Sen har jag pratat lite med mamma i felefonen också, alltid trevligt. Känner mig fortfarande inte riktigt hundra men märker ändå att jag börjar vänja mig vid medicinen. Så det går åt rätt håll i alla fall.

I helgen är det Grey Lynn Festival, hoppas det blir fint väder då för det ser jag fram emot! Sen på måndag flyttar vi! Så får väl börja packa ihop en hel del i helgen. Usch vad jobbigt. Suck. Haha. Vill bara att det ska vara över...

Och ja, det gick ju bra på televisionen för min lilla gubbe igår! Om ni vill se det (tydligen ville några det) så finns det upplagt på nätet, här är klippet.

5 kommentarer:

Matilda sa...

Vad duktig han var! Så bloggande är bra för hälsan =) Gott att höra!

Anonym sa...

Åh vad roligt det var att se! Liksom.. få en bild av honom mer än den jag sett på någon bild på facebook! :D Och mycket mycket intressant ämne!
Pusskram

Anonym sa...

Woo, tack! :D Nu ska jag titta...

Kleinen sa...

coolt:)

Anonym sa...

Hihi! Varför står det att jag kommer från Hackås av alla ställen när jag kollar på statistiken i den där lilla rutan med besökare? Det är ju superintressant.. HAHA
Puss