tisdag 4 november 2008

Goddag [gidda']

Guuuud är alldeles mör idag. Var ute så mycket i solen igår och blev alldeles hög av serotoninhalten resten av kvällen, men idag är jag jättetrött. Haha. Så kändes det i alla fall. Var ute så mycket igår, frisk luft ska ju tydligen göra en trött va?

Igår satt jag och tänkte på hur jag älskar alla dessa nya intryck och idag är det verkligen tvärtom. Det är så mycket att anpassa sig till, nya skyltar, nya saker i mataffären, nytt allt. Kanske är det lättare för andra människor som har flyttat mycket i sitt liv, men när jag flyttade hit var det första gången i hela mitt liv jag flyttade nånstans. Så det är första gången jag hanterar såna här grejer...

Tänker på att jag saknar min familj, men Leon är faktiskt den bästa familj man kan ha (han skulle platsa i Miller-klanen) och det är jag så himla tacksam över. Helt otroligt att jag hittade honom. Men så fick jag gräva hela vägen till Nya Zeeland för att hitta den skatten också. Hehe.

Är glad idag. Sådär glad och lättad man är efter att man har gråtit, ni vet. Sån glad-het känner jag just nu. Det är skönt.
Det är för att jag blir superkär igen och igen och igen så fort jag tänker på honom. Jätteknäppt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blir glad när du är glad!!!

Anonym sa...

åh, vad glad jag blir av det här inlägget! :) Helt underbart är det att läsa. Saknar dig!!!