torsdag 2 oktober 2008

bloggeri bloggera tralala

Nu mår jag lite bättre inombords. Efter en dryg timmes dösnack och gnäll hos mamsi känner man sig bättre. Det är skönt att få gnälla av sig ibland.

Har även varit en sväng inne i stan.

Shoppade mig ett par Havaianas (behövde verkligen det, har snott Ls för stora hela tiden) för ungefär hälften av vad vi betalar för det märket hemma. Haha... kul.
Sen köpte jag nagellack för sextiofyra dollar också. Det var väl kanske lite väl... så. Två nagellack och en nagellacksremover. Men det var det värt, för jag mår faktiskt mycket bättre inombords nu.


Sen käkade jag lunch på donken också. Det var mighty delicious som man skulle sagt här.

Just det, sen gick vi förbi en man-automat också. Man kunde välja vad man ville ha, och ut kom det en livs levande man!! Fascinerande.

"Synd" att man redan har en man!

1 kommentar:

Kleinen sa...

hmm den apparaten lät ju intressant...och helt oförstårlig för en svensk som jag!!???