fredag 31 oktober 2008

fredag morgon

Vaknade upp med en hemsk värk i benen, hade kramp till och från i dem inatt. Konstigt. Hade huvudvärk hela dagen igår, och hela dagen innan. Riktigt jobbig sådan också som inte ens starka värktabletter riktigt rådde på. Lite jobbigt. Idag verkar det dock vara lite lugnare, än så länge har jag inte ont!

Vaknade tidigt idag, strax efter sju. Vet inte varför, var trött och så men kunde inte somna om ändå. Låg kvar i sängen länge i alla fall, Leon bäddade ner mig innan han åkte iväg till kontoret för att jobba undan lite. Låg kvar länge, ringde hem till Sverige och äntligen har de fixat med webbkameran så nu fick jag se både pappa, mamma, Saga och Elvis (min hund och kanin, hehe) samt nya vardagsrummet. Det var kul! Men hemskt sorgligt när Saga tittade rakt in i kameran med sina stora, bruna ögon.

Helt oförstående om var ljudet från mig kom ifrån...

Nåväl...
Fick även en liten kik på ninis och han var lika ståtlig som alltid.

2 kommentarer:

Matilda sa...

naaw...lilla sötnosen...

Anonym sa...

Oh, nu förstod jag plötsligt hur jobbigt det kommer vara att lämna Sigge när jag flyttar...