fredag 17 oktober 2008

"Swedish Style"

Morsning!

Kom precis hem från en liten utställningspreview, handlade om arkitektur här i Nya Zeeland. Intressant var det! Ölet var gött.
Sen åt jag på McDonalds. Hehe.

Imorgon ska vi få ytterligare en liten svensk smak i mun och hjärta, (chipsen är uppätna såklart...) för då börjar nämligen Swedish Style New Zealand. Är mycket fascinerad över att detta ens existerar. Tydligen har Swedish Style-grejen varit i både Tokyo och Melbourne tidigare år. Vad är det som är så speciellt med Sverige, kan man undra. Mer än att det är alldeles alldeles underbart då... såklart.
Hur som, detta håller iaf på hela veckan med massa olika event, ska försöka gå på en del av grejerna (iaf de som är gratis).

Annars då... inte mycket. Ska gå och ta mig en dusch nu tror jag allt. Sen ska jag äta en yoghurt och kanske dricka ett glas cola efter det och se på film. Det är min fredagkväll.

Inga kommentarer: