måndag 13 oktober 2008

sovit gott

Tjenare.

Igår fixade L en grej som täcker takfönstret, så det inte blir så himla ljust om morgnarna. Det blev banne mig kolsvart! Så ni kanske kan förstå att vi sov mycket gott inatt. Jag vaknade inte förrän efter tio. Helt. Otroligt. Underbart.

Idag har jag gått lite på stan, åt pommes på Donken. Igår kom jag på att vi typ bor bredvid ett KFC och de har ju pommes!!! Måste prova dom. De är säkert äckliga, hoppas det. Annars kommer jag bli fet.

Igår eftermiddag tog jag och sjuklingen en liten promenad här i Ponsonby, det har varit väldigt fint väder igår och idag, soligt och skönt. Så snart ska jag nog ta mig en promenix till mataffären.

Nyss klarade jag precis av en städning, dammtorkade hela lägenheten, dammsög och ja ni vet allt det där man gör. Så himla duktigt av mig va...
Denna veckan hade jag tänkt skaffa mig ett tax number så jag kan börja söka jobb här. Dessutom har jag tänkt börja träna när jag slutat med min medicin (har två dagar kvar på den tror jag).

Hemskt vad trött jag blev nu när jag såg allt det där jag ska göra...ehääum...jaja. En sak i sänder så ska nog även lilla jag klara av'et!

Hoppas Sverige tar väl hand om Er.
Kramkram

Inga kommentarer: