söndag 26 oktober 2008

söndag

Tjenare.

Känns som det var något jag försökte att icke glömma bort att skriva om i bloggen. Jag kommer bara inte ihåg vad det var...

Well, well.

Idag var vi på Kraftbomb, som en liten mässa med massa olika hantverk. Hur mycket roliga pysselgrejer som helst! Blev lite nostalgisk när man såg folk som gjort jättepilliga små lerfigurer. Och pärlgrejer och ja allmänt roliga saker! Moderna saker även att det var stickat och korsstygnsbroderat. Gav mig lust att göra nåt handarbete eller nåt. Eller kanske pärlor...
Får se.

Sen vid tvåtiden åkte vi till Leons kompis Melinda som fyllde år och hade lite "drinks". Det var jättetrevligt, det grillades och hade sig och vi åkte därifrån nöjda och glada vid sextiden. Efter en stund blev dock Leon typ sjuk av någon kaka han ätit för mycket av så resten av eftermiddagen/kvällen har han sovit, och jag med.

Han sover fortfarande men jag är vaken vilket suger. Gjorde samma sak igår, somnade på eftermiddagen och vaknade vid åttatiden... så himla värdelöst. Kan ju inte sova om nätterna längre.

Och ja, dagens viktigaste händelse var väl ändå pappas 50-årsfest! Jag skype:ade en stund så jag fick vara med lite på festen jag med, härifrån Auckland. Grattis pappi!

En annan viktig grej med denna dagen är väl att det är min namnsdag. Amanda är det idag...

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS på namnsdagen från oss alla här i Bankeryd! SAGA hälsar exta mycket vilandes i din säng.

Matilda sa...

Nu är det söndag här så då kan jag säga GRATTIS på amandadagen!

Anonym sa...

Stort GRATTIS på namnsdagen! Kram från Moster