torsdag 9 oktober 2008

promenad längs ponsonby road


Fick den här länken skickad till mig, här kan ni så att säga ta en promenad längs hela gatan jag bor på. Checka in stället vi hyr film på (Video Ezy), klädaffärer, KFC...allt. Ja, ni kan till och med se huset jag bor i. Lägenheten ovanför Jaimie Boutique. Skoj! Tänkte gå ut och ta ett kort men nu finns ju det här...hehe.

Klicka här, välj Even No.s och scrolla fram till 270.
Kul va?!
Och visst är det en rolig gata att bo på, jag säger då det. Här finns allt och lite till.

För övrigt, har börjat fundera lite på jobb. Idag åkte vi förbi nåt ställe som hette "Showgirls", Leon föreslog att jag skulle söka jobb där.
Öh.

Och ja, jag tänker faktiskt gå NU och köpa havregryn och göra negerbollar. Det kommer bli förbannat gott. Hoppas jag. Tack för erat stöd och era tips och råd.
Och Jeppe! Kul att du läser. Ska definitivt framföra dessa förslag till kiwiboi.

Sist men inte minst, idag känner jag en enorm kärlek gentemot mitt fosterland.
I LOVE YOU SWEDEN!

Inga kommentarer: